****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::khamis::.

assalamualikum..

selamat hari khamis!..alhamdulillah kita masih dieberikan nyawa..hurm..hari nie aku agak 
malas nak buat breakfast..makanya aku beli jer nasi lemak kat kedai...fOr 2bujang ku..
aku bg yang telur lebih..almaklum jer ar..dOrang nie peminat telur rebus..hehe..hurm..
tengah hari nie ntah nak masak ar plak..hurmmm...continue stOry lain plak ar..hurm..tOday..
anak2 murid aku akan menghadapi Peperiksaan Akhir Tahun..mOga2 semuanya berjalan lancar..
untuk hari nie..mata pelajaran Hafazan n Quran..mula jam 3.00petang hingga 5.30petang. hurm..tue 
citer sedikit mengenai aktiviti sekOlah hari nie..citer yg lainnyer lagi..aku nk maklumkan tO u all..maybe selepas ini aku lambat sikit mengupdate or tulis entry baru because of netbook yang selalu aku guna tue..telah sakit tenat..semalam aku baru hantarkan pada yang pakar..hOpe dapat dibaiki lagi..hurm..tue jer ar untuk hari nie..setakat nie jer ar erk..jumpa lagi lain hari..
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners