****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::welcOme tO NOVEMBER::.

Glitter Words
Glitter Words
..hOw hari u all on first November??..hangat ke hangit??..hehe..hurm..aku..still suam2 kuku...
xde ar hangit sgt...biasa2 jer...actually murid2 aku masih final exam..sO..gud luck ar for u all erk...
hurm..untuk adeQ aku Muhammad Sadid Syatibi yang baru memulakan keje tOday..
mOga dpt 1 pengalaman yang bermakna okay!..dun fOrget my KFC!!!..huhu...hurm..
hari nie gak..hubby dapet elaun die..hurm..setelah we all bincang2..huh!..nampaknyer 
we all kena lebih jimat n berbudget2 bila berbelanja...almaklum jer ar..harga2 barang sekarang 
nie pun da meningkat..makanya terpaksa ar berhati2..n beringat2..tatkala mengeluarkan 
uang drpd wallet...xspecially fOr aku..hahaha....hurm...hehe..fOr my hubby...
okay bb!!..ayg cuba yg terbaek fOr aour family!!!...okay...hurm..summary of the sTory tOday...
we all ke rumah makLong(belah hubby) kat shah aLam..xpernah2 sesat ke uma makLong..
hari nie sesat ar plak...hurm...layan jer ar...apepun sampai gak...drpd sekOlah terus ke shah alam..
sampai uma makLong lebih kurang kul9..sembang2..makan2...dapat ar buah tangan drpd makLong..
(karipap 30biji,untuk d bawak balik)...n nyok nyet..nyok nyet...makanyer pukul11 mlm 
baru on d way balik...we all x terus balik umah..sbb amik nU'man khasyfi lu d umah mak(hubby)...
pastu baru balik umah...aku n mu'min hubby tinggalkan kat umah...hubby n nu'man g jemput 
sadiD plak balik keje..huhu..pas makan2 sikit..sembang2...aku pun tdO..pastu hubby kejut..
aku pun bangun ar sampai ar sekarang nie..mata aku xnk pejam...yg hubby plak..da pun lena...hurm..
setakat tue n nie jer ar citer aku...hehe..fOr my murid2..gud luck untuk subject esok...fOr hubby..i luv u sO much...fOr u all yg tinjau2 my bLog nie..tQ banyak2...if agak2 nk bersedekah..klik ar iklan2 yg terdisplay tue erk...if xde iklan..xper ar..okay...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners