****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::sepatah dua::.

assalamualaikum..

agak lama aku xdapat nk jenguk laman sesawang nie....blog..maupun pesbuk...urm....leka melihat anak2 semakin meningkat umur..aku semakin fokus..mencari keselesaan & kesempurnaan dalam memberi ruang kepada anak2 menikmati zaman kanak2 yg selesa & warna warni....ternyata, berusaha tue sangat memenatkan...& terasa berbaloi dgn hasil yg positif...cume...lumrah & menjadi suatu permainan dunia...bila kita sdg asyik berusaha mendptkan sesuatu bermodalkan kerjasama & kegigihan, ada sahaja mata2 yg kurang senang..apapun..itu aku jadikan sebagai suatu cabaran....yakin dengan pintu rezeki yg Allah sediakan...aku teruskan usahaku...moga kegigihan ini bermanfaat...


p/s : memcari keberkatan dalam kehidupan seharian.....aku menjaga silaturahim ku agar sejarah tidak berulang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners