****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::kenapa erk?? ::.

urm....alhamdulillah dgn apa yg dah Allah pinjamkan...makanya dapat ar aku menyambut aidilfitri nie dgn meriah....n sikit rasa senang hati....tp lumrah kan...mane penah xde cabaran dalam kehidupan nie....tp cam hairan sikit ar..musykil...urm....kat tempat aku keje nie....urm....cite banyak pun xley...urm...xpe ar....cite laen ar....tp ape erk...


urm....
adeq2 aku da balek kelantan balek....nk sekolah....
aku masih mood ziarah2..tp kurang sikit sbb aku rase mcm xsedap badan jer...
senin 5/9 da keje....urm....
kat tmpt keje nie ramai da nk benti....aku lak nk kemana if benti....urm...
fikiran aku cam sengal jer skrg nie...tp sdg susun something...

Ya Allah.....permudahkanlah urusanku.....


p/s : if berjaya nanti aku share <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners