****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::fikiran aku rungsing::.

assalamuaalaikum...

dalam situasi seperti ini...aku masih sedar yg blog nie cuma rakan maya jer...n sesiape pun boley view...makanya x semua perkara yg aku boley share kat cni walaupun mungkin korang langsung xde kena mengena dalam idup aku....tp mungkin aku memg perlu share...xpe ar if jd kertas conteng2 utk aku luahkan rasa....urm...

dalam senyum n ketawa aku yg ceria nie...aku simpan rapi sesuatu permasalahan yg masih belum selesai....perkara itu sangat mendukacitakan aku n sangat memilukan hati....kecewa...kesal yg teramat sangat....urm...ntah macamane aku nk gambarkan...tp terlalu melukakan hati....Ya Allah...urm....

hari dan waktu terus berdetik....aku macam xsanggip nak hadapi hari yg mendatang nie....binggung sangat...Ya Allah...permudahkanlah....tunjukanlah aku jalan penyelesaian.....buntu sangat fikiran aku...da xjumpa jalan keluar...hurm....sampai bila lah agaknya semuanie nk berakhir??....kenapa erk....urm...


p/s : andai masa dpt di undur...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners