****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::anak-anak sayang::.

assalamualaikum...

entah camne ar nk mula nie...hentam jer ar....aku nk ckp dgn kamu2 nie...benda penting..


1.. aku sayang kamu sangat2...n  kalau x kerana sayang yg menebal nie...aku xberada d sini hingga hari ini n saat ini


2.. aku percaya dgn kamu! jangan plak kamu buat something yg menyebabkan aku rasa nk telan kamu!!..aku xkan percaya kan kamu lagi mulai ini hari!


3.. kerana sayang pada kamu ar aku marah kamu..kalau kamu xmau aku marahkan kamu..jangan kamu buat sesuatu yg mendatangkan kemarahan aku...kamu yg panggil2 marah aku..so??


4.. aku masih waras lagi!..aku marahkan kamu bukan melulu!

5.. aku ketawa2 gurau2 dengan kamu xbermakna aku n kamu seusia n sama seperti kamu... 
 
~anak-anak/adik-adik yg d sayangi~



p/s : belajarlah menghargai n mensyukuri apa sahaja yg kita ada hari ini n ingatlah bahawa semua yg kita miliki hari ini adalah milik yang Maha Esa mutlaknya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners