****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::AyahIbu ku yang TERBAIK ~

assalamualaikum...

hurm...harinie hari ke-2 aku sakit tekak....bat0k berdokoh2...sampai aku rase mcm nk cabot jer tekak aku nie kejap...aku nk basuh...berus....pastu masukan balik dlm mulut.....hurm...tengah2 duduk nie...batok2 nie...tetibe aku teringat something......


aku memang dari kecik...
aku jarang sakit...jarang sgt demam.....

tapi..
bila selsema......................~> meragam
bila rasa panas..berpeluh...............................~> meragam
bila batok2........................~> meragam
bila ayah letak 'vicks'(balm seseme)..............................~> meragam
bila ayah letak kain basah kat dahi......................~> meragam


aku sampai sekarang still macamnie...cume bezanye...aku  ar hentak2 kaki.....meronta xtentu pasal....


lg 1...aku ingat......n xkan lupa....ibu...ibu xkan bg nyamuk seekorpun gigit aku....ibu mesti kejar..sampai dapat nyamuk tue......siyes!..walaupun kat umah atok/nenek...walaupun ada ramai tamu kat umah tue..selamba jer ibu aku lari2...macam main kejar2 dgn nyamuk.......



so...

kesimpulan kat sini...

aku anak manja!!...manja sangat.....n ayah ibu aku terbaik n terhebat untuk aku......

aku nak mention kat sini....untuk mereka2 yg slalu n xpernah serik 'buli' ayah n ibu aku....ayah n ibu aku boley jaga kami 10 beradik....dengan teliti....n ketelitian itu menjadikan....

kami 10 beradik....

~ade gigi yg cukup n cantik sejak kecik
~keje skolah kami sentiasa siap
~mempunyai ramai kawan n semua kawan kami ibu tahu n kenal...
~sgt rapat n akrab antara 1sama lain....

n segala 'penghinaan n bulian' kamo2 itu....turut menyumbang banyak perkara dlm family kami......

~ kiteorg ber+ rapat..
~ kiteorg boley n bersyukur dgn kehidupan yg sederhana
~ kiteorg lbh bersemangat dlm mengatur kehidupan...


so...terima kasih sgt ar kat korg2 yg slalu terkutuk family kami erk....

tapi u all...silap besar sbb mengade2 nak fight dgn ibu...


p/s : aku anak manja!!!....~> ko pe kesah??...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners