****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::sembuhkan dia::.

assalamualikum..


hrnie da seminggu glitter wordsxbp sihat...n hrnie hr ke3 dia demam...actually hr isnin 27 jun 2011, aku baru dpt tugas keje baru, aku semakin bz...glitter words memg selalu aku bawa..memandangkan keje aku ngaja (duduk 1 tempat n ajar bdk2 ngaji)..s0 aku bawak je glitter words n sejak keje tugas bertambah, aku jd kurang prihatin tentang kesihatannya.. n masa aku untuk dia juga terhad...tapi aku perasan, glitter words serak n sedikit selsema...tp aku ambik enteng jer...sampai ar 30 jun 2011...actually glitter words bukan baby yg kerapkali menangis...jarang sangat dapat dengar dia nangis...tapinye..khamis hrtu..dia asyik menangis jerk..aku risau tgkan keadaannye...aku bawa die balik ke umah mak...n d urut neneknye..mlm tue..badannya mula panas...esok pg2 buta subuh aku balik lg ke rumah...aku berikan ubat batok+selsema+demam pd glitter words...n dia td0 lena hingga ke tgh hari...jam2....dia terjg n meragam lagi....aku balik lagi ke kampung...n glitter words d urut lg...malam tadi dia xdpt lena td0...pagi nie selsema+batoknya mula berkahak...aku dapun bg ubat...n skrg die sdg td0...aku harapkan dia akan tersenyum n 'bercerita' pada aku bila dia celik mata nanti....

p/s : Ya Allah, sembuhkanlah dia....n ampunilah aku~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners