****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::luahan rasa::.

assalamualikum..

salam Jumaat<~
urm...harinie m00d aku xberapa nk baik.....manakan tidaknya...aku mula keje kat cni februari 2011 sampai ar hrnie...tp elaun yg aku dpt...cuma utk bln feb n mac je...tue pun aku dpt dgn penuh rs hina entah ar xtau nk ckp mcmne...urm..ikutkan hati memg xnk amik tp aku anak2 memg perlukan sgt duit tue....urm..keadaan asalnya, aku keje nie sbg guru kat cni..okay ar...tp skrg nie..aku guru merangkap warden...pun okay ar..setakat tgk anak2 kat cni...actually aku pun seronok dgn anak2 kat cni...tup..tup..isnin lepas <27 jun 2011>.. aku d suruh wat jadual ..pembahagian tugas..n keje aku n warden mesti sama ...aku pun "senget"..wat ar jadual...n serahkan jadual tue time tue gak...pastu..bermulalah episod keje aku yg begitu menggila..sampai xde masa utk family...jadual aku pun berubah 100%...

6.00 pg : bgun pg, subuh, siapkan beg sk0lah 2bujang, kendiri
7.00 pg : kuar uma
2.00 ptg : balik uma, masak
2.30 ptg : kuar uma g..
5.00 ptg : balik uma n kuar g..
6.30 ptg : balik uma, anta anan, amik amin..n kuar uma g...
10.30 mlm : balik uma, gosok bj hubby, td0kn bjg2 cilik...
11.00 mlm : td0

penat giler!

urm..agak2 ar..sian family aku..anak2 aku...cam kurang dpt perhatian aku jerk...urm...hari nie anan demam, batok2..selsema..seminggu nie dpt die td0 lena...aku kdg2 tinggal jer die kat surau ar..kat uma staff ar..sian die..tp hr nie syukur sgt..tgk die ley tdo urm...aku pun xbp nk sehat...luka operation ..cam pedih jerk...TQ umi..bg aku rest...betul2 die pesan kat aku "jgn kuar rumah!..umi okay...xper..rehat ar"...urm..terima kasih umi...

p/s : bila kita jd "org atasan" or "org ternama+berada", jgn ar kita mudah memperhambakan orang lain..sbb kita pun hamba Allah<~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners