****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::menyesal sudah::.

assalamualaikum...

lagi 4minggu 1hari aku nk genap 24tahun...hidup ini aku rasa sangat2 ar mencabar...banyak ujian n dugaan yang datang tiba2...(xde pun nk study2..cam exam sek0lah)...hurm...kat sek0lah...kat kolej...aku mungkin orang yang komited n fokus dgn keje aku...tapi dalam apa jua keadaan...aku adlh org yg xsuke hadapi ujian/exam/peperiksaan...(sbb tu ar aku xamik lg lesen memandu)...
tp ujian2 skolah...ujian2 yg d ciptakan manusia nie boley ar aku elak2...tp ujian Tuhan...ntah nk lari pun aku xtau...dah tentu2...alam semesta ni Allah yang punya...aku nie pun Alllah yang punya...kalau ar ade tempat lain yang bukan milik Dia...kalau ar aku nie bukan hambaNya...astaghfirullahalazim....subhana'allah...

aku nie mengarut ntah kemana ar nie...urm...sbnrnya aku rasa menyesal sangat dgn lukisan yang aku buat nih...lukisan dunia...lukisan perjalanan hidup aku nie...xcanteQ...conteng2...comot...tp da xley padam...(berkiasnyer ayat aku..xtau ar u all faha ke x..xper ar..nie luahan aku jer)..aku da membazirkan banyak masa n kaler...sia2 jer...semua sia2...tp jauh kat sudut hati aku nie..nk betulkan lukisan2 lama tue...tp aku xtau nk wat mcmne da...da lepas...masa berjalan kedepan...bukan berpatah balik...huh!...

andainya ade ar microfon yang besar...besar sampai if aku cakap tue...semua orang dengar..walau die duduk kat negeri yang terpencil pun dengar...aku nk istiharkan...nk wat enausmen(boley lak eja mcmtu..)..."SAYA CT ERFAH AKALILAH BT RAMLI MOHON AMPUN & MAAF".....urm...kalau boley.....



p/s: senget!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners