****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::l0v3 u::.

assalamualikum...

actually, entry nie khas khusus untuk en.hubby aku..
so...kpd manusia2 laen...paham2 ar erk..korg bace entry2 laen erk...

en hubby...mohd muazzim...
aku sayang kamoo sangat2...
siyes!...xde org laen...
xde org laen yg spesel dalam ati aku selain kamoo...
nikmat cinta yg tuhan bg nie..aku sediakan khas untuk kamoo jer..
okay??..xmoh pK laen2 erk...
aku kan ade wat 'mistake' besar hrtu n lepas2...
ampun sangat2 erk en. hubby....
xbrani g nk ulang...

sekarang nie...saye lagi sibuk...
sibuk dengan keje saye...
firstly...tQ kamoo xmarah2...melenting...
tp saye tau..dlm ati kamoo..
kamoo da kurang sikit dapat perhatian aku..kan..

don risau erk...
saye sering rindu kamoo...
n kamoo senantiasa ade dlm ati aku....

minx maaf sbb tinggalkan kamoo...slalu...

p/s : luv u dgn sangat2....lemons...
p/s2: izinkan n relakan aku lakukan tugas ini<~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners