****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::tempat baru::.

Assalamualaikum..



Da beberapa lama xdpt nk menjenguk bl0g nie…nie pun aku ‘pos’…rindu pun dah teramat sgt da nie kat bl0g nie…tp ape b0ley buat...xberkesempatan…hurm…



Actually bermula daripada 1 Feb 2011 hari tue, aku da memulakan tugas aku d tempat baru n 7 Feb 2011 aku lebih serius membiasakan diri di tempat baru nie. Permulaanya lagi, aku telah di uji dengan pelbagai ragam dan hingga ke hari ini aku belajar satu persatu..nampaknya ianya diluar dugaan aku..



Membimbing 44orang anak-anak diantara 9-17tahun pastinya lebih mencabar dengan 44 gaya, 44 ragam, 44 sikap dan karenah. Semuanya diluar dugaan. Tambahan pula situasi dan suasana yang berbeza, aku masih mencari ‘identiti’ disini. Namun disebalik ujian nie, aku perhati.. 2 putera hati ku semakin selesa..hurm..mana tidaknya, padang b0la, taman mainan cuma jarak sejengkal..aku pun tidak lagi risaukan keselamatan d0rang…sebab mudah diawasi..kawan2 pun ada walaupun jarak umur antara 2 putera aku jauh dengan mereka yang kiranya lebih matang berbanding anak2 aku..itulah yang membuatkan aku kurang bimbang… 



Walaupun anak2 nampaknya ser0nok dengan suasana disini, huBby lain plak gayanya…almaklum jer ar…kawan2 hubBy jauh…xde lagi kawan2…bgun pagi anta anak2 taska….g ofis…blek umah….taska-ofis-umah….ulang-alik pun tue jer…paling2 pun kedai runcit 500meter drpd rumah… sian huBby…sampai demam2…nak suaikan diri…hehe…hurm…klinik aku pun 500meter jer drpd rumah tapi aku belum jejak kaki lagi ke klinik tue…hehe..maleh!... …



Hurm…mengenai rakan sekerja…alhamdulillah, aku bersyukur sangat sebab suasana kerja kat sini xubah macam family…walaupun ada sebahagiannya kurang tapi Alhamdulillah lebih ramai yang okay..lagipun adapt ar kan…ade yang okay…ade yang x…hurm…harapan aku..m0ga ada sinar baru di sini…amin….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners