****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::selamat bertunang::.

Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum…



Hurm…actually aku terlewat update entry nie…s0 sorry tapi rasanye okay lagi if aku wat sekarang nie…

20 februari 2011 yang lepas, kawan baik aku, ekin (Nurul Ashikin Roslee) n abang kandung hubby, ejam (Mohd Muhazzam Ahmad) telahpun melangsungkan hari bertunangan mereka. Rombongan lelaki, 16kereta penuh tiba di perkarangan rumah pihak perempuan kira-kira jam 3.30petang. Bertemakan hantaran bewarna biru muda, 9 dulang dibalas 9 juga cukup menarik perhatian. Perbincangan antara pihak lelaki diketuai oleh Bapa saudara (Cik Hassan) hubby sementara pihak lelaki diketuai oleh Bapa saudara (Pak Andak) ekin. Antara isi kandung perbincangan adalah mengenai wang hantaran, tarikh nikah dan lain2…(actually aku xdengar pun…hehe..sebab aku duduk dlm bilik ekin…almaklum ar…ruang tamu umah ekin penuh)….

Anak2 aku ntah kemana2….nasib baik d0rg da biasa dengan persekitaran rumah ekin…berdikari ar sikit…ekin cantek dengan busana warna putih digabung sikit dengan aksesori warna biru muda…lawa sangat...tahniah ekin….alhamdulillah menjadi juga majlis nie…sem0ga kekal ar jodoh kamu berdua….xsia2 persahabatn kita…..tapi pas nie anak2 aku nk panggil ‘mama’ ape erk?....abang ajam tue Pak Lang d0rang….ko plak?....mama+makLang= maLang…hehe…terserah ar erk pada anak2…mana yg mudah ar…hurm….peribadinya…aku happy sgt n harap j0d0h kalian berpanjangan….(walaupun aku cam letih…tp aku datang gak tau…nak jd saksi gak majlis pertunangan k0….)..tahniah sekali lagi…!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners