****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::sayang aku atau dia??::.

assalamualaikum...

hi u all...mcmne
 u all?..ok x?..pe xtiviti u all today erk...hrnie aku, hubby. nu'man, sadid n iwan(kwn hubby)...lepak2 kt mOrib..buat satay..yg d buat khas oleh kami2...mu'min xdpt nk join sbb pg2 lg da ikut umiayah...makanya xdpt ar die join xtiviti kiteorg..urm..bert0lak ke mOrib pas Asar, almaklum jer ar nk gerak pG tp hubby da letih sgt sbb keje smlm balik kul7 pagi..walaupun sbnrnyer hubby xbercadangpun nk td0 sampai kul2..tp da letih sgt agaknyer..hurm..xkesah ar bab tue kan..kiteorg sampai mOrib kul6 cmtue ar..pastue kemas2..wat ape2 yg patut...n then..mula ar xtiviti membakar satay..aku cucuk dieorg bakarkan..urm..xkira plak bape cucuk..huhu..xsempat nk kira ar...sbb siap jer bakar terus makan..hahaha..tp yg xbOley tahan tue nk layan si nu'man...alahi..hypernyer...lari sana..lari sini..ade jer yg nk d kejar..main layang2 pun sampai putus..xsampai sejam sampai..layang2 da putus..nu'man..nu'man...hurm...memg happening..daging satay yg aku cucuk tue pun belum bakar lg die da jilat2...aduhai..sabO jer ar bdk bertuah nie..hurm...pas makan, we all jalan2 tepi2 pantai...damai jer dengan cuma bunyi2 ombak..tetiba sadid n hubby tanya aku pasal rOkOk dorg..actually memg aku yg amik..tp aku cakap aku da buang...dOrg terus g kat tempat kiteorg lepak2 td...makanya tinggal ar aku dgn nu'man...lama sgt aku tunggu..berulangkali hubby tanya aku..kat mane rOkok tue?..jawapan aku masih sama..hubby mcm emO jerk..hurm...beriya dOrg cari..hilang mOod aku..aku g kat kereta...duduk dlm kereta..sekali lagi hubby tanya..aku terus bagikan apa yg dia mintak..rOkOk atau aku??..pasal rOkOk jer nk marah2 aku...hurm..sedeynyer...asyik2 rOkOk..asyik2 rOkOk...berapa penting ar dia drpd aku?...aku xsuka perOkOk..tp aku syg hubby tp hubby perOkOk...knp hubby?..xbOley ke tinggalkan rOkOk untuk ayang?...

cite pendek : hp rosak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners