****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::murning in Monday::.

assalamualikum.... mOrning semua..tOday is..biasanya manusia2 bz bila tibanya hari nie...mana xnyer..yg semalam cuti, pg nie kena keje...gOsok bj, bagun awaL, siap2 ke tmpat keje..jalan raya pun slalunya sesak luar biasa...sO tue ar manusia2 slalunya tensen..huhu..aku pun hrnie keje..tp kul2 nanti baru punch in..skrg nie bOley ar aku relax2 lu...breakfast pG nie..cekOdok bawang jer..wif air teh...pas wat sarapan..aku terus duk mengadap notebooK yg d beri nama nie..bila aku da mengadap purpple nie..memang aku tetiba secara autOmatik macam berada d dunia yg berbeza...mcm duk sOrg2...hny ade aku n purpple....tetiba hilang ingatan dgn ape2 pun...nu'man n mu'min main ape..sepahkan ape...aku tgk tanpa ade perasaan marah pun..hahaha..camtue ar aku selalu n kebiasaanya..lebih2 lg ade plak brOadband maxis yg aku sewa nie...bertambah2 ar hilang ingatan aku pada dunia2 luar...hehe...hurm...emOsi aku masih sengal2 lg pasal semalam..tp okay sikit ar...suam2 kuku mcmtue ar..if hubby pujuk kan best...hurm...xde kOt...hurm...aper2 jer ar...tgh hr nie rasanye nk gOreng telur jer ar..kemalasan aku memuncak2 plak..hurm..pastu nanti g keje..nk pakai bj warna aper erk...hurm....hijau?...alah..ade bj jer..kain kat umah mak plak...hurm....biru ar...yes!..biru...tp yg mane erk?...xnak ar...hurm...pink...pink okay gak...hurm...okay2..pink...hehe..pastu nanti nak ngajar aper erk...hurm...memula hafal Bismillah 5..pastu ape erk..hurm..nanti ar aku tgk RPP...hurm...Jumaat lepas aku xdtg sbb anak aku demum panas...aku dpt aduan drpd seorg murid yg aku percayai..katanyer disiplin kelas teramat ar teruk waktu aku xde..hurm...maybe hari nie aku denda dOrg...baca dOa sampai aku puas hati...hurm....pastu ulangkaji ar kOt..sbb Jumaat nie exam...hOpefully prestasi murid2 aku bertambah baik ar hendakNYA...hurm...Nu'man nanti aku minx tOlong saDid tgkan..Mu'min plak..umi da cOp nk jaga...nanti aku hantar kat salak...saJidah pun ade..bOley tolong tgkan..hurm...kul6 nanti baru aku amik mu'min...hubby hrnie keje kul3..sempat hantar aku jer...balik nanti aku balik dgn sadiD...hurm...balik keje nanti..kendiri, sOlat maghrib...layan anak2 tengOk uPin&iPin kat dlm purpple..kul9 tdOkan anak2...hurm...secara ringkasnyer..nie ar aktiviti aku harinie...semOga semuanyer berjalan lancar..insya'allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners