****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

blog untuk someone

assalamualaikum....hai u olls...mesti da macam lupe2 jer kan kat aku nih...sbb da lame x'dtg' sini...ke agak2nye da cam malas da nk view 'uma' aku nie,,,hehe...sorie ar u olls...keyboard rosak...lappy rosak...pc rosak...alahai..memg xdapat ar nk on9...

so arinie nak baru nak 'sapu habuk debu n buang sawang' kat cini.... urm...

baru2 nie [lupa ar bile..da tua] mak cik aku minx tolong buatkan blog tuk die...klik layarilham n tengok ar hasilnyer...simple jer...hope cikJune suke ar dgn hasil kerja aku tue....


memandangkan lame x'conteng'..so banyak sikit ar citenyer erk...

aku da ade baby girl....huhu...best sangat kott...walaupun cuma anak buah jer...tp happie gak ar....kalah excited ibu die...hehe....nama die Dzu' Ismatusyaikhoh [alahai...entah betul ke aku eja]....n aku panggil die syafikah...hehe... ...lahirnya bulan 8..same dgn aku...memg best ar kan...

[ next! ]

BANJIR!....rumah mertua aku banjir same...tp alhamdulillah sekarang da surut n tgh wat keje2 pembersihan....

[ next! ]

SADID n M-Ja...adik adu Sadid da bis blaja kat kelantan,,,n sekarang duk uma aku..keje sebumbung dengan angah kat Jusco Bukit Tinggi...n M-Ja tue member die...sebulan jugak lebih kurang duk uma aku...sekarang M-Ja da balik kelantan sbb die memang duk sana..haritu..saje jer nk try kat sini...

[next! ]

seminggu nie...isu DEMAM...3 askar aku semua demam...syukur si ayah masih sihat....hari nie adik aku Sadid plak demam sekali....moga cepat sembuh semuanya... :)

n the last...

happie bestday hubby!!!




glitter-graphics.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners