****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

slam maulidur rasul + xtvt sepanjang cuti

assalamualaikum...


salam maulidur rasul kepada teman2 muslimin muslimat....


lama sikit aku cuti kali nie....hubby pun same....makanya...

jadual xtvt agak penuh...


 (bonda with bb huD)

sabtu semalam...bbQ + mkn2 + berkumbulnya seluruh ahli keluarga....

ahad (today) ikut hubby g memancing buat pertamakalinya.....aku xsuke..tp urm..pegi gak ar..sbb die ajak aku n anak2 skali...mama ekin pun ikut....dgn pak lang pun ade....so...tggu n lihat ar..
(kad jemputan drpd taska @ skola aman amin)


Isnin 6/2/2012....g skolah aman & amin....ade jamuan mkn tgh hari + perjumpaan ibubapa....aku wajib gi...sbb nk tau gak pasal ragam anak2 aku yg agak pandai melawan + menjawab nih... :)


selasa (b4 keje).....myB lepak morib jer kot..... :)



p/s : kepada ayahanda ku ...semoga sihat selalu ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners