****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

dalam hearty

assalamualaikum..

semalam aku join anta adik ipa....rombongan pengantin ke perak...kg gajah....jauh giler...penat sgt....sepanjang pejalanan...riuh dalam bas...xpernah senyap....ade je cite nk d tgk....urm....gerak kul8.30pagi...sampai lbh kurang kul 2 camtue...sampai jer..mkan...pas mkn jer...aku *&^%$#@!@....pastu gerak bi2....kulalik....singgah benti2...kul8 mlm sampai umah...urm...hari yg sangat penat....itu cite smalam....secara cacamarba...

urm...actually ade something yg aku nak cakap dgn someone...tp xtercakap n xberpeluang utk cakap...sbb aku macam urm.....sedey kot...ntah ar..urm......!@#$%^&&*..salah aku......urm...ntah ar...tp sedey sgt......

~~kalau ar masa boley d undur.....walaupun ianya mustahil....banyak perkara yang telah aku kesalkan...~~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners