****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::Kak D & 3 budak kecik::.

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

بسم الله الحمن الرحيم

Aku tumpang gembira dan mungkin aku lebih excited bila dapat tahu member merangkap penasihat dan kakak aku nie dapat keje....di salah sebuah company di shah alam...sebagai ape erk...xingat...tp keje office hour...aku hapie sesangat xterkata...alhamdulillah....penantian yg penuh siksa itu berbaloi......


Tahniah kak.....




die akan mula keje first februari nie....akan tinggalkan anak2 dan rutin harian sbagai driver.... :) ....walaupun aku BELUM pandai nak drive tapi aku n driver aku ley jd driver untuk anak2 kamo nanti......dengan penuh rasa besar hati....

Alhamdulillah......syukur.....


Semoga perjalanan hidup kita di berkati...


p/s : ajal maut pertemuan dan pintu rezeki itu di tangan Allah..


okay...dah alang2 cite pasal akak nie....aku nak cite skali pasal 3 orang anak2 kecik die....Yazid, Iman & Syafiq@Ucop....

first time aku jumpa anak2 die..time...(korang bayangkan2 erk..)


aku pegi umah kak D ...

aku bg salam....assalamualaikum.....(dengan lagu2 meleret)


kuar ar 3 orang budak comel nie....


hai.......(aku sapa penuh mesra)....


dorang terus mencicit lari...

dalam hati aku "eh...aku nampak garang ke?"


xlama pastu..Kak D nie kuar...

"dorang memang macamtu...duk kat dalam utan...."

aku senyum...

~the end~

hehehe...dorang nie memang rumahnye agak hujung ke dalam....n keliling2 hutan....tue yang macamtue...lama gak aku nk tackle anak2 die yg comel2 nie....tapi siyes..memang susah...tahap + + + +

anyway...dah dekat setahun aku kawan dengan Kak D....lepas dah hampir setiap hari kuar n jumpa....g shopping n medang2......hari2 jumpa kecuali jummat-ahad(hari cuti + hari bersama family)......makanya...aku dah berjaya borak2, bersoal jawab...boley jalan pegang tangan ar....dengan Yazid n Iman....siyes...susah an....tue pun dengan si Syafiq@Usop...aku xberjaya lagi....kalo bercakap pun die xnak pandang...perggghhh...susah kott...cuma ade sekali...bawak die g cari kasut die kat Jusco...die tersesat daripada mama die...time tue ar first time die datang kat aku n minx aku dukung die....hahaha... :D ...


p/s : aku belanje korang soto wak dol if dorg nak jalan pegang tgn u all first time date.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners