****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::selamat bercuti..::.

assalamualaikum..

semoga kalian dalam keadaan sihat n d rahmati Allah...urm..harinie UMI(rakan juga ibu aku d tempat keje)...cuti...sebenarnya daripada semalam dia dah mula cuti..sampai hari sabtu nie...aku seronok dgn tindakan dia...lagipun pada aku dia terlalu kerah diri dgn byk sgt keje sampai mengabaikan masa rehat, makan, tidurnye...sedangkan kawan2 lain seusia dia kebanyakkannya menghabiskan masa d rumah..berehat...tp dia tak...gigih n terlalu cintakan kerjanya....sampai lupa nk rehat...baru2 nie die pitam...mungkin kurang berehat...n xjaga masa makan....jadi keputusan dia bercuti d umah adiknya d KL adalah satu cadangan yang baik....aku gembira dgn keputusan yg dibuat tapi d sebalik kegembiraan nie...aku sayu..walaupun cuma beberapa hari je dia cuti...terasa sunyi....urm...aku akan rindukan dia...namun...aku harapkan kesihatannya kembali baik n bersemangat selepas dia habis cuti nanti....


p/s : UMI....semoga cepat baik... :)

2 ulasan:


Extended Network Banners