****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::macam2...harinie..::.

assalamualaikum..

al-kisahnya..ada kisah motivasi yg ingin aku kongsikan tetapi mood aku untuk mengarangnya blum sampai(xde mood)...urm...mood aku skrg tgk susun ..susun n susun perancangan untuk diri sendiri tp sbg hamba Allah...aku mungkin perancang yg hebat tp segalanya terserah pada illahi...urm...

selingan jap....(pg nie aku d panggil oleh bos besar..urm...2 isu besar jugak die tny pd aku...n ckp kat aku...n itu xbenar....urm...smlm pun metting...urm...asal keluar je drpd ofis selalunyer..mesti mood nk jd xbest...huh!...)..

continue yg first td...hehe..boley plak..ade2 je aku nih...urm...bln depan aku ingt nk beli mesin jahit ar...pastu nk blaja menjahit...dgn seseorg yg tentunya mahir menjahit..hehe.. :) ..utk masa terdekat nih...tue ar rancgan aku..untuk diri sendiri...(tp minat pd bidang jahitan nie kurang tp kemahiran kan...blaja pun xrugi....ilmu tu bwk sampai mati)...hurm...gud luck ar utk diri aku nih... :)

urm...apa lg nk aku bgtau erk...oooo...yer...16 or 17 September nie insya'allah Rumah Penyayang Bestari..akan buat majlis sambutan hari raya...ketika n saat itu nanti kemungkinan yg agak besaQ...aku akan bantu mereka2 menghidang...n siapkan ar ape2...make sure pinggan mangkuk cawan sudu garfu cukup...air2 cukup..makanan cukup...tisu2 cukup...hehe...n laman2 clear.... aku lantik sendiri diri aku jd org kiri n kanan warden, tkg masak n kemas laman..toing..toing...(gile keje..gile pangkat..gile nama~mayB kene pakai name tag yg besaQ punyer..hehe...)...xde ar..gurau jer...aku harap sgt semua berjalan lancar n segala urusan d permudahkan....n moga2 aku d beri kesihatan yg baik n kelapangan waktu..n mood hubby yg sgt cemerlang.... :) ...


p/s : maaf zahir n batin...
dlm hujung otak aku : nk pasang astro ke?(..dunia..dunia...hehe )


^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners