****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.:: :) ................ :) ::.

assalamualaikum...

hye u all...camne preparation u all utk raya nanti??....da siap ke?...urm...hope u all hapie2 ar erk...whatever pun keadaannyer...urm....haritue..17 ramadhan....kawan aku (klik here) n en syg die belanje aku n fmly aku g... :) tQ ekin ^_^ n encik syg die.....walaupun dpt nk bawak bb afnan...(tQ atok n nenek yg tlg jagakan...n makcik2 skali) ....actually memg jarang ar we all nk amik gamba bile berempat...mane xnyer....askar2 yg hyper tue memg slalu wat aku bingung....nie pun kat pizza tuh sekuat hati + sesedap rasa die nk jerit....nk merajuk...nk baring2 kat lantai...huh!....memang slamber jer....tp bonda die memg cam tensen sikit...tp iyer ar kan...bukan ke kite kena biarkan kanak2 luas meneroka utk dpt pengalaman hidup yg menarik :) ....hehe...betol x u all?....urm.....

nk bg ulasan sikit ar pasal pic tuh....hehe....pic tu di ambik oley my friend n gune hp encik syg my friend (bcoz of hp aku da masuk virus!~senget tul)...aku ar yg cubby tue...haha..gem0k~lantak biaQ p....askar aku yg kenyit mate tue yg paling hyper....hyper + manje mengade + plg3x suke say "sayang.....bonda"...sambil peluk aku + plg manja dgn aku :) ...yg pandg the big bro tuh si tengah...amin.....suke sgt3x...tiru...ape yg abg die buat..die pun nk buat...+ manja wif ayah die + penakut + nk mkn sendiri.... :) yg lg sorg tuh...of cos ar encik hubby aku...hehe......urm....


p/s : aku syg kamoo nurul ashikin~ekin sampai abis nyawa aku... :)

1 ulasan:

  1. semoga berkekalan hingga ke syurga.. buat along dh family. (:

    BalasPadam


Extended Network Banners