****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::24 years old::.


alhamdulillah...syukur..genap 24tahun aku menikmati suka duka kehidupan nie....urm...semakin mencabar aku rasakan perjalanan meniti hari demi hari nie...tp apakan daya..langkah masih mesti d teruskan hingga ke hujung nyawa...sambil melangkahnie banyak perkara yg masih aku kelirukan...masih bermain2 dlm fikiran aku...tapi terlalu secret rasenyer utk aku kongsikan dlm ruangan nie.....mungkin xperlu....hurm....24tahun....aku masih xhenti2 belajar n mencari siapa diri aku n skrg aku sdg mengenali diri aku dgn lebih lg........aku masih seorg insan biasa di usia ini...cuma bezanya mungkin ada tp aku tetap aku yg dulu.....kalo nk d tny tetang impian/harapan yg aku nk....mungkin xcukup nk d list kat cni....almaklum....aku manusia biasa.......x perfect.....tp ade 3 perkara utama dlm fikiran aku saat nie.....hubby, permata hati n perjalanan yg akan dtg....

semoga apa yg aku inginkan menjd kenyataan~

"Ya Allah...andainya aku tergolong dlm mereka yg teraniaya....permudahkanlah urusan ku..n andainya aku d kalangan mereka yg bersalah...tunjukkan aku kebenaranya..n andainya aku adalah aku...ampunkan dosaku"



p/s : selamat hari ulangtahun siti 'erfah akalilah bt ramli!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners