****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::something happen::.

assalamualaikum..
hurm..aku tau nk start macamne tp...urm...
pd pandangan aku n beberapa org kawan d U dulu,aku seorang yg komited pd ape keje yg d tugaskan utk aku..
aku akan cuba sedaya uapaya dgn bersungguh-sungguh utk siapkan/selesaikan tugas/keje yg d berikan pd aku...
makanya aku jd org yg xsuke d perhati2 or dlm maksud kata lainnye..aku xsuke n sgt2 ar xgemar if ade people yg sibuk2 ambik tau tugas/keje aku...sekali cakap jer..cukup..xperlu nk inform2 byk kali...n xpyh ar susa2 nk jd mandur....kamoo buat ar keje kamoo..xperlu nk tgk2 keje aku..lgpun kamoo bkn bos aku...

sbnrnyer aku teringin mengidam nak tanya kamoo tue apasal ar suke sgt cari pasal dgn aku...walhal aku nie baru sepatah dua jer cakap dgn kamoo..walaupun aku da dkt 7bln dpn mata kamoo....ade jer kan 'pasal' kamoo nk cari...geram betul ar aku!...keje kamoo tue xsame dgn keje aku...n keje kamoo n aku sgt ar berbeza...n aku nk ingatkan kat sini, keje kamoo tue byk teramat ar sgt yg tertinggal/tertunggak/tertangguh....makanya dipersilakan dgn segala kehormatan untuk siapkan keje kamoo...!

p/s : aku bukan cleaner~> n if aku tukang cuci sekalipun, apalah salahnyer kalo u all tegur :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners