****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::kesi8 lalu::.

assalamualaikum.. 
~>canteQ kan...pic nie semua dlm kenangan...<~


camne kesihatan u all hrnie?..alhamdulillah...aku d beri kesihatan yg baik...urm...
aku nk mula mcmner erk...bismillahirahmanirahim...aku siti 'erfah akalilah bt ramli nk mohon maaf 
dari hujung rambut hingga hujung kaki kepada ayahanda n bonda, adik2 n saudaramara, kawan2 
sejak sekolah rendah..zawiyah(awie), asiah, anuar, asrul, fitri...kwn2 sek men, rasman, elin, pipah, kemc, ema, kak iman...senior2..semua tenaga pengaja d SAMTTAR dr thn 2000 hingga 2004...
dgn peragai aku yg xley bla...ponteng...ponteng n ponteng...to sufi, afzainizam, hairul hafiz...
yg selalu kena mrh sbb aku ponteng...n kwn2 kat KUIS...xspecially..fazli n seluruh warga DBM thn 2004-2007...kwn2 sekamp0ng...n sesape jer ar manusia2 yg pernah bersinggah dlm hidup aku...

aku nk minx maaf sgt kat korg...minx maaf sgt2 if aku ade tersalah kate, terkasar bhs...n sakitkan hati korang...sakitkan perasaan korg...aku minx maaf sgt...sesungguhnya aku tau kemaafan drpd u all sgt ar memepengaruhi hidup aku...~moga Allah memaafkan aku...~


p/s: cpt2 ar minx maaf if ade wat slh...n xpyh ar sengaja nk sakitkan ht org...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners