****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::further study??::.

asalamualaikum..

pagi2 buta nie...org tgh tdo...xpun tgh solat tahajud...aku ley plak termenung layan blog...sambil pk...dlm dilema...nk sambung balaja....urm...aku nk sambung blaja ar...tp aku nk amik kos pe erk...pendidikan ke perniagaan?....urm...dip dulu biznes....tp skrg aku keje part edu....urm...if pendidikan, aku nk amik math...walaupun aku agak sengal n senget dlm bahagian tu....tp okay ar kan....urm....macam konfius je...urm...kos ape erk...g 1...nk amik part time jer study...kat mane erk yg dekat...dgn banting....urm...aku lak tau drive...duk sblh jer aku tau ar..urm...tu yg ley nk jauh2 tue...t susa lak driver aku...haha...sian hubby...jadi driver ayg...hehe...tp iyer ar kan...if bukan nk jd driver aku, driver sape plak... :) ...urm...dilema..dilema..dilema...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners