****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::kawan ku da ilang::.

assalamualaikum ..hai korg..aku xde ape nk ckp...cume nak gtau...hrtu...(xingt da)..ade ar dlm seminggu lepas kot...aku ade kenal dgn sorg bdk nie( x ar budak2..org tua...tua 1tahun dr aku)..aku kenal die melalui yM..pastue..entah mcmne..kiteorg jd kawan (kat0n nie animasi jerk..we all xpenah jumpe pun..apetah lg nk naik m0to same2...nk mention kira aku anggap die kawan baik ar~tp aku xtau ar if die anggap aku kawan jahat ke ape..haha)..huh!..xde byk masa ar...aku ringkaskan jer ar...nama die иαʓяʋ˩ αҒʓαм n die da ..utk beberapa hari...s0..if u all t'serempak or t'jumpa or t'kenal dgn die...plzz..mention kat die..die ade kawan name wafer!..(kot2 ar die lupe)

okay ar korang...babai2..
tQ..

p/s : awk kawan sy yg selalu kena senget :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners