****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::syukur...syukur..Ya Allah::.

assalamualaikum..

18 April yg lepas, aku ke Shah Alam atas urusan perlantikan jawatan aku..alhamdulillah..rezeki anak2..aku g ditemani hubby..cuaca hujan lebat..n aku masih dalam tempoh berpantang..(hari ke13)..alhamdulillah..dalam kesulitan..akhirnya aku tiba di pejabat tue jam 9pagi..(lewat 30minit)..lepas habis urusan di Shah Alam, aku ke pejabat Kuala Langat untuk lapor diri n aku singgah ke Sg Buaya kejap untuk report apa yg aku dapat..actually..nie ar aku nak jejak kaki kat sini(Sg Buaya) sejak aku cuti..wah..cam rindu...cam sedey..semua ada....aku jumpa Pengurus..untuk amik elaun..walaupun berat untuk kuterima, namun terpaksa...kerana memikirkan anak2 ku yang memerlukan...urm..suasana 'RUMAH' itu nampak suram..sema penghuninya muram(moga ada sinar terang disebalik kekusaman)..urm..aku di beri cuti 2bulan..so..bln Jun baru mula keje semula..walaupun bercadang untuk keluar drpd rumah quartes, tapi Allah masih belum izinkan..(xdapat rumah sewa)..makanya aku n hubby berbincang..n keputusannya..kami akan tinggal di situ..sementara..mOga terpancar hikmah disebalik kesulitan nie...

p/s :- alhamdulillah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners