****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::new label::.

assalamualaikum...
Beberapa hari lepas, aku tambah satu label baru n kali nie aku nak tambah lagi satu label..aku dapat inspirasi daripada majalah Reader’s Digest yang berlambak2 d library tempat aku keje sekarang. Majalah tue banyak n dah makan tahun..jadinya majalah2 tue nak di jual..bila aku belek2, aku rasa ada information yang berguna yang boleh digunakan n diambil, makanya aku rasa berfaedah juga if aku share dengan u all melalui bl0g nie...untuk makluman u all, aku xkan ubah mana2 informasi yang aku dapat daripada RD nie sbb kebanyakan artikelnya adalah fakta n sesuatu kajian...makanya aku rasa better aku kekalkan keadaan info tue.. so..moga kita beroleh ilmu bermanfaat daripada artikel2 yang aku kongsikan....insya’allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners