****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::due date vs my friend weeding::.

Assalamualaikum..

6 haribulan 3 lepas, aku dpt sms drpd aku punya bff(best friend forever), ekin….dia bgtau aku yg member kiteorg, syda nk nikah n sanding 2n3 haribulan april akan datang nie…n syda berharap sgt aku n ekin dapat attend majlis tue…first, for syda aku nk ucapkan tahniah…n m0ga berkekalan hingga ke hujung nyawa…aku personally, excited sgt dengar perkabaran drpd ekin tue…but actually aku d jangka due date 31haribulan mac nie…s0 rasanye aku xb0ley nk attend majlis k0…tp macam sedey jer kan..hurm..aku faham..majlis tue bukan ley d ulang2…tp nk wat mcmne…hurm…if aku d takdirkan due date lewat drpd date yang d bg, maybe ar…tp ntah ar….hurm….

Ntah ar syda….apepun..aku harapkan semuanya berjalan dengan baik n aku masih berharap jikalau aku ley join attend majlis tue….sekali lagi…untuk ko…selamat menempuhi alam rumahtangga…


p/s : miss u s0 much ar syda!!!!!!!!!!!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners