****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::minggu ke3 2011::.

Assalamualaikum..mOga kalian sihat walafiat n gembira2 je hendakNya...

apalah agaknyer xtiviti u all harinie...pg nie hubby g ikut member dia hantar rombongan pengantin ke Sijangkang..putera sul0ng aku ikut makLong n pakLong dia g jalan mane ntah..xsempat aku tanya tadi..hurm..hubby ntah balik kul berapa la agaknyer..katenyer pukul 11 tghari mcmtue...tp..hurm...mcm x jer..

plan hrnie nk g tinjau2 washing machine...almaklum ar..mesin aku da rOsak..hurm..n nak tinjau2 handphone sekali.. :) ...hurm...g satu...tv...walaupun kiteorg masih dilema samada nk beli tv or x..tp saje nk tgk2..walaumacamnepun..ianya bkn ar 1 benda yg penting...maybe lepas byr taska, brg2 keperluan anak2, brg2 dap0 n lain2 urusan...baru ar kira2 semula utk beli tv tue...sbbnyer we all kalau boley xnk budayakan anak2 menonton tv...paling2 pun komputer...setidak-tidaknyer aku ley tetapkan program2 or citer2 yg d0rg boley tgk...hurm...

we all plan gak nk bw anak2 jalan2 tp xdecide g nk kemana...semuanya bergantung pd tuntutan masa n belanja... :) ..

actually aku on komputer nie sbb nk wat kertas kerja 'sasaran p&p' tp terlencong ke sini plak..huhu...xper2...pasnie aku continue...hehe...okay ar..sampai sini dulu kali ini...bye2...gud luck utk semua yg u all usahakan...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners