****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::hijrah::.

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum ...setelah sekian lama aku menyepi..alhamdulillah bersua lagi seketika dalam ruangan ini..

           alhamdullilah da 3minggu bermulanya persekolahan...n bakal berakhirnya bulan pertama sesi persekolahan tidak lama lagi..seperti aku..dalam bulan pertama ini aku mengenali sikap2 n karenah2 setiap murid dalam kelas ku dan ketika ini juga aku mengenalpasti kelemahan2 mereka dari sudut memberi fokus pada pelajaran n kecekapan mereka menerima setiap apa yang di ajarkan..setelah ku kenali mereka..n dalam teruja untuk aku lebih mengetahui tahap2 kebolehan n kecekapan mereka...aku terpaksa berhijrah ke suatu tempat lain yang mungkin lebih mencabar. Walaupun aku belum pasti bentuk2 cabaran yang bakal ku terima, aku siapkan diriku dalam suasana bersedia n aku terima penghijrahan itu dengan rela n menyambut baik peluang ini untuk mencari keberkatan dalam membina kerjaya.mudah-mudahan...amin....

            Bermulanya Februari 2011 ini juga, 2 putera ku akan ke sekolah...pastinya mereka teruja n begitu juga aku..tambahan pula adik bongsu ku juga berada di sana..kebimbangan aku pastinya reda dengan adanya adik bongsuku yang lebih rapat dengan kedua2 putera ku...apa yang aku harapkan moga2 tidak berulang lagi peristiwa pahit kedua putera ku sewaktu di taska dulu....n hanya yang terbaik aku harapkan...

             Mac 2011...dalam bulan ini dijangka kehadiran orang baru dalam keluarga aku...excited untuk menerimanya pasti ada namun tidak seperti sebelum2 ini, persediaan menyambut kelahiranya hanya alah kadar sahaja...harapan kami moga ianya sempurna, cukup sifatnya n sihat sejahtera sahaja...kerana untuk tahun ini, aku n hubby fokus untuk meningkatkan saving dalam keluarga...demi memberi kemudahan untuk anak2 menghadapi persekolahan n keselesaan dimasa akan datang.

              Jadual aku n hubby akan berubah bermulanya Februari 2011 ini...moga kami dapat meluangkan lebih masa untuk anak2 n moga penghijrahan ini lebih memberi kesan positif dalam kehidupan kami sekeluarga. amin.....amin...amin.....


p/s : Selamat berhujung minggu....carilah keredhaan dalam setiap pekerjaan...     :)                                       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners