****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::6 bulan::.

assalamualikum... :)

actually, dlm bln 6 mcmtue, aku d sahkan pregnant(guna pregnantcy test, cek sendiri)..n sejak tue aku x ke mane2 klinik pun untuk scan baby..(jgn contohi tau!)...because of aku memg suka g klinik n entah knp asal nk g jer mesti berdebar2..hurm..semakin hari baby dlm kandungan semakin membesar, aku pun mula ar sakit2 pinggang bagai...makan pun alahai..kadang2 selera okay...kadang2 mengada2..mood pun sengal jer..(tQ to all sabar tue erk)...tapi aku still x ke klinik(xbagus!,jgn buat tau)..sampai ar 9/12/2010(Khamis) baru2 nie, aku hantar mak(mertua) ke kG bukit Bangkong(umah nenek, mak kandung mak)..nenek nampak risau betOl bila tau yg aku x g klinik lg..n nenek nasihatkan aku untuk ke klinik segera..tetiba terbuka plak ati aku nk klinik, ia ar..risau gak pasal baby nie...esoknya aku g klinik dgn hubby n ejan(adeQ hubby)..hurm...nurse2 n doktor alhamdulillah ar baik2..xmarah aku...cuma nasihat jer ar...muka dorang pun manis jer...bagusnyer ar...hurm...kandungan aku dah 27minggu..n seperti d jangka, aku dah terlewat sesgt utk dptkan perkhidmatan nurse n doktor..makanya tanpa berlengah..hari tue juga aku kena amik darah, wat ujian air kencing, cucuk untuk rubella, scan baby n amik vitamin2...hurm...alhamdulillah baby aku sihat...n nurse nasihatkan aku untuk prepare barangan baby sbb takot2 aku bersalin awal..doktor bagi aku tarikh 23/12/2010 untuk scan sekali lagi untuk dptkan tarik kelahiran sekali lagi..huh!..keluar jer drpd bilik doktor tue, ruangan klinik tue dah gelap, pagar klinik da nak tutup...aku ar org terakhir yg mendapatkan perkhidmatan kat klinik tue rupanya... :) ..sian nurse n doktor tue..layan jer aku yg sengal ar..sorie sgt2 erk...tp kan..aku memg puas hati sgt dgn perkhidmatan dOrg...terus aku lega n happie sgt..hurm...rupanya xsemua doktor n nurse sama...


p/s : for hubby n nu'man khasyfi; mOga cepat sembuh kesihatan u all

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners