****************~>tinggalkan jejak erk..dun f0rget!..tQ<~***********************

.::miss u::.

assalamualaikum...

actually sejak kebelakangan nie ntahkan kenapa..rasa rindu jer kat hubby..walaupun masih bersua muka hari2 tp masa untuk berkOmunikasi tue sangat ar limit..time aku keje hubby free, time aku free hubby keje..time aku cuti hubby keje, time aku keje hubby cuti...masa hubby bis keje limit untuk hubby rest n luangkan sedetik untuk anak2...itupun sekejap sgt..hurm...if ade kredit, dapat gak ar nk ber'sms' tp if xde kredit...sunyi sepi jer...lagi2 bila hubby keje waktu malam..anak2 pun td0..hurm...sunyi sgt..aku mintak teman adeq aku untuk jd pemandu, bw aku ke sana sini..aku fikir tue ar idea terbaek untuk aku hilangkan rindu yg teramat sgt nie...tp xberkesan..aku rindu sgt kat hubby...walaupun aku n hubby xbyk masa untuk berkomunikasi..aku cuba sedaya upaya untuk gunakan waktu makan sebaiknya..terutamanya waktu sarapan n makan tengah hari...aku sedaya upaya nk hubby join..walaupun aku sebenarnya tau hubby teramat ar letih..mana tidaknya..waktu sarapan lebih kurang kul8 pagi tue..hubby kadang2 baru jer balik keje..baru nk rest..tp aku da kacau masa hubby...sorie erk hubby...hurm.....sedeynyer..hubyy...ayg rindu hubby...rindu sgt...terfikir jugak..aku je ker yg rindu hubby?..hubby rindu aku x??...hurm...xper ar..cukup ar hubby tau..ayang syg hubby...rindu hubby tiap waktu...miss u s0 much..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Extended Network Banners